nápověda

Animace.

10.05.2011 11:35
 U řady nastavení budeme hovořit o animačním cyklu, jehož délka leccos ovlivňuje.   Zajímá-li vás pouze funkce konkrétního prvku, klepněte na něj a přesunete se na příslušný výklad.       1) Definice jednotlivých fází animace   1. Rozmyslete si, z kolika fází (postupně...

Formát písma

14.03.2011 20:53
Pomocí prvku Písmo můžete zadat, jakým druhem, stylem, velikostí a barvou písma se má daný text vypisovat.    Po vložení nového prvku Písmo do programu se otevře dialogové okno výběru písma, v němž zadáte potřebné parametry.   Pozn.: Nastavení barvy písma v tomto okně nemá na...

Cyklus "for"

28.02.2011 21:38
Prvek for (pro) uvozuje počítané opakování těla cyklu s řídící proměnnou. Tento cyklus využijeme např. tehdy, když chceme několikrát opakovat příkaz nebo blok příkazů, jehož vykonávání však nějak závisí na počtu již provedených opakování, tedy na hodnotě řídící proměnné.  Navíc platí: Za...

Cyklus ..... While a Do-while

08.02.2011 09:56
Cyklus s podmínkou na začátku (while)   Tento cyklus použijeme v případě, že chceme testovat podmínku ještě před provedením těla cyklu. Syntaxe:   while <Podmínka> <Příkaz>    Pozn.: Prvek while spolu s podmínkou označujeme jako hlavička cyklu, <Příkaz>...

Nápověda

Ne

Datum: 30.05.2016 | Vložil:

Vůbec mi to nepomohlo-

Animace

Datum: 10.05.2011 | Vložil: Jan

prosil bych nějaké info o animacích

cawky

Datum: 14.03.2011 | Vložil: Admin

Sem si pište o nápovědu a já vám odpovím.

Re: cawky

Datum: 22.05.2012 | Vložil: rasel

potrebuju napovedu o oblastich

Přidat nový příspěvek

Anketa

Jste spokojeni s mojí nápovědou ???

Ano. (19)
63%

Ano, ale je co zlepšovat. (3)
10%

Ne. (8)
27%

Celkový počet hlasů: 30


Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode