Vůbec mi to nepomohlo-
nápověda
Animace.
10.05.2011 11:35
U řady nastavení budeme hovořit o animačním cyklu, jehož délka leccos ovlivňuje.
Zajímá-li vás pouze funkce konkrétního prvku, klepněte na něj a přesunete se na příslušný výklad.
1) Definice jednotlivých fází animace
1. Rozmyslete si, z kolika fází (postupně...
Formát písma
14.03.2011 20:53
Pomocí prvku Písmo můžete zadat, jakým druhem, stylem, velikostí a barvou písma se má daný text vypisovat.
Po vložení nového prvku Písmo do programu se otevře dialogové okno výběru písma, v němž zadáte potřebné parametry.
Pozn.: Nastavení barvy písma v tomto okně nemá na...
Cyklus "for"
28.02.2011 21:38
Prvek for (pro) uvozuje počítané opakování těla cyklu s řídící proměnnou.
Tento cyklus využijeme např. tehdy, když chceme několikrát opakovat příkaz nebo blok příkazů, jehož vykonávání však nějak závisí na počtu již provedených opakování, tedy na hodnotě řídící proměnné.
Navíc platí:
Za...
Cyklus ..... While a Do-while
08.02.2011 09:56
Cyklus s podmínkou na začátku (while)
Tento cyklus použijeme v případě, že chceme testovat podmínku ještě před provedením těla cyklu.
Syntaxe:
while <Podmínka> <Příkaz>
Pozn.: Prvek while spolu s podmínkou označujeme jako hlavička cyklu, <Příkaz>...